BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 3 January 2012

LONELY

haaaa ... nampak tak ? nampak tak ? nampak ape ? haha ! kesian kalian tak nampak . tak nampak maka pendek umo lah kalian . mwahahahahahahaha *evil laugh* kejam nye saya . takpa . takpa . kita teruskan .

kat mne td ? alamak ! alamak ! lupa ! oh ya , idea kini kembali menerjah kepala . nampak tak tajuk yang sedang beradu diatas itu ? kenapa ? kanapa ? why ? why ? why is the tittle like that ? hohohoho ! macam korang kesah . kesah tak ? tak ? suka hati mu la .

nak dijadikan cerita disini , saya ingin buat pengakuan . ehem ehem . saya , NAZMIN BINTI ZULAILI ingin membuat pengumuman bahawasanya saya kini lonely . jap , jap , sapa tu ? ahhh ! persetankan siapa nazmin itu . sambung balik . lonely ditinggalkan rakan seperjuangan kerana saya telah meninggalkan mereka , dan bergitu juga mereka . paham tak ? saya tahu kalian tidak mengerti apa yang telah ditaip oleh tangan yang bersih lagi suci ni .

TETAPI , tetapi , tetapi , tetapi dunia seperti mngerti apa yg telah saya lalui maka tetibe kluar lagu MALAYAN BOY dekat televisyen . takde kene mngena . ok . dengan itu , saya hanya ingin sahabat2 saya yang kini berada di mahligai terindah mereka dengan husband2 mereka agar berjaya hingga tamat sekolah . dan buat SPM elok-elok ye . ayat bahasa melayu dah tunggang tebalik . almaklumlah saya telah bercuti selama sebulan dua minggu satu hari . ntah betul , ntah tidak kerana kalender di rumah saya semua dah tukar . orang kata jangan dikenang perkara yang lepas .

 ketika saya menulis this entry , i didn't go to school . heyp . bukan ponteng ye . takde sekolah . jangan tanye mengape , kerana saya dah malas nak tulis panjang2 . saya seorang yg pemalas . jangan tanye kenapa saya pemalas. kerana ketika saya keluar dari perut mamaku saya juga tidak tahu yang saya ini pemalas .

sekian sudah coretan kali ini kerana saya yakin kalian tidak berapa gemar nak bace entry panjang2 kerana saya juga begitu ketika bace orang punye belog . saya juga tahu bahawa kalian mengharap gambar yang berada di entry terbaru itu . kerana saya juga begitu . saba ye . mwahahahahaha ! *sekali lagi* (hanya bertujuan untuk mengiburkan hati yang lara lagi duka ketika bersendirian di rumah)


                  dan saya ketika ini seperti yang berada di atas keadaannya :(


                                            atau seperti ini


                                           dan seperti ini juga


TETAPI ! ya ada tetapi


 jikalau kalian mampu beri saya sekotak BIG APPLE , saya akan bahagia . mwahahahahahahahha ! *ketiga kalinya*

                                                                 -TAMAT-END-FIN-

*nota kaki : gamba kalau edit mmg cenggitu . ampunkan saya :P


sincerely ,
nameen

No comments:

Post a Comment